اتکای بیشتر آمریکا به سلاح هسته‌ای نقض معاهده ان. پی. تی است

اتکای بیشتر آمریکا به سلاح هسته‌ای نقض معاهده ان. پی. تی است
وزیر امور خارجه کشورمان شنبه شب در توییتی نوشت: مرور سیاست هسته‌ای آمریکا نشان‌ دهنده اتکای بیشتر آمریکا بر سلاح‌های هسته‌ای است که نقض معاهده «ان پی تی» است.

اتکای بیشتر آمریکا به سلاح هسته‌ای نقض معاهده ان. پی. تی است

وزیر امور خارجه کشورمان شنبه شب در توییتی نوشت: مرور سیاست هسته‌ای آمریکا نشان‌ دهنده اتکای بیشتر آمریکا بر سلاح‌های هسته‌ای است که نقض معاهده «ان پی تی» است.
اتکای بیشتر آمریکا به سلاح هسته‌ای نقض معاهده ان. پی. تی است

ممکن است بپسندید...